Read more…" />

Jobban szeretne koncentrálni a főtevékenységére? Segíthetünk.

A szolgáltatás lényege, hogy ránk bízza a munkáltatói feladatok eddig a vállalaton belül végzett adminisztrációját, annak érdekében, hogy főtevékenysége több figyelmet kaphasson.

  • Szolgáltatás keretén belül felmerülő feladatok:
  • Munkaszerződés elkészítése
  • Bérszámfejtés
  • Dolgozók bejelentése, felvétele, és kiléptetése
  • Munkáltatót és munkavállalót terhelő adók nyilvántartása
  • Nyugdíjjárulékokhoz kapcsolódó adminisztráció (bejelentés, OEP nyilvántartás) Hatósági adatszolgáltatások
  • Dolgozók adminisztratív problémáinak megoldása, igazolások kiállítása Szerződés szerinti természetbeni és/vagy egyéb juttatások adminiszrtációja (pl.: bérlet, étkezési jegy) és a kapcsolódó ügyintézés lebonyolítása

A munkaviszonnyal létrejött munkaügyi bizonylatok nyilvántartása, megőrzése. További információkért hívja irodánkat munkanapokon 10:00 – ­16:00 óra között, vagy keressen bennünket elérhetőségeinken.