Read more…" />

Jobban szeretne koncentrálni a főtevékenységére? Segíthetünk.

A szolgáltatás lényege, hogy ránk bízza a munkáltatói feladatok eddig a vállalaton belül végzett adminisztrációját, annak érdekében, hogy főtevékenysége több figyelmet kaphasson.

  • Szolgáltatás keretén belül felmerülő feladatok:
  • Munkaszerződés elkészítése
  • Bérszámfejtés
  • Dolgozók bejelentése, felvétele, és kiléptetése
  • Munkáltatót és munkavállalót terhelő adók nyilvántartása
  • Nyugdíjjárulékokhoz kapcsolódó adminisztráció (bejelentés, OEP nyilvántartás) Hatósági adatszolgáltatások
  • Dolgozók adminisztratív problémáinak megoldása, igazolások kiállítása Szerződés szerinti természetbeni és/vagy egyéb juttatások adminiszrtációja (pl.: bérlet, étkezési jegy) és a kapcsolódó ügyintézés lebonyolítása

A munkaviszonnyal létrejött munkaügyi bizonylatok nyilvántartása, megőrzése.

 

További információkért hívja irodánkat hétfőtől csütörtökig 10-16, pénteken pedig 10-14 óra között a +36­-70-­5-444-­999  illetve a +36-1-788-3614 telefonszámokon. E-mailen is kereshet bennünket, az info@szekhelyszerviz.hu címen, vagy a kapcsolat menüpontunk alatt megtalálható üzeneti formon keresztül.

Ha szeretné, hogy visszahívjuk, küldje el nekünk nevét, telefonszámát, és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.​​