Read more…" />

Prémium szolgáltatásunk lényege, hogy a szerződéskötések számát maximalizáltuk. A kiadható székhely befogadó nyilatkozatok száma 15db!

  • székhely Budapesten, a Duna parton
  • levelezési cím
  • postai meghatalmazás, vezető tisztségviselő postai bejelentése
  • küldeménykézbesítő szolgálat
  • cégtábla elhelyezése
  • tárgyalásaihoz irodát biztosítunk(előzetes bejelentkezés alapján térítés ellenében)
  • fax használat, beérkező faxokról értesítjük, kérésre adott címre továbbítjuk

A szükséges dokumentumok összekészítése és a szolgáltatói szerződés megkötése után a hozzájárulásunkat adjuk ahhoz, hogy Megrendelő az általunk biztosított ingatlant székhelyéül az illetékes hatóságoknál bejelentse.

Munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 10-­16 óra,péntek 10-14 óra, között biztosítjuk, hogy a Megrendelő a szolgáltatott székhelyén felkereshető legyen.

Befogadó nyilatkozat kiadásával egyidejűleg a cégtáblát irodánk bejáratánál elhelyezzük. Biztosítjuk a Megrendelő levelezési címét, üzleti és hivatalos iratainak (ideértve a telefaxokat is) átvételét, megkeresések feljegyzését, és ezekről Megrendelőt az átvétel, beérkezés megtörténtétől számított 3 munkanapon belül email üzenet küldésével értesítjük. Megrendelő az értesítést követően Szolgáltató székhelyén átveheti a részére érkezett küldeményeket.

A Hatóságok részéről történő hivatalos megkeresés esetén Szolgáltató a megkeresést dokumentálja, értesítést küld és szükség esetén tárgyaló helyiséget biztosít Megrendelőnek.

Szolgáltató a Megrendelő beérkezett postai küldeményeit kérésre felbontja, és azt jpg. pdf. formátumban Megrendelő email címére továbbítja.

Megrendelőlap kitöltése után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot további adat­, és időpont egyeztetés céljából.

További információkért keressen bennünket elérhetőségeinken: