Székhelyszolgálat az alábbi lehetőségeket biztosítja Önnek
- székhely Budapesten
- levelezési cím
- küldeménykézbesítő szolgálat
- cégtábla elhelyezése
- tárgyalásaihoz irodát biztosítunk (előzetes bejelentkezés alapján, térítés ellenében)
- faxhasználat, beérkező faxokról értesítjük, kérésre adott címre továbbítjuk
Alapszolgáltatás
Szolgáltató hozzájárulását adja ahhoz, hogy Megrendelő az általunk biztosított ingatlant székhelyéül az illetékes cégbíróságon és minden egyéb hivatalnál bejelentse.
Munkanapokon 10-16 óráig biztosítjuk, hogy a Megrendelő a szolgáltatott székhelyén felkereshető legyen.
Biztosítjuk a Megrendelő levelezési címét, üzleti és hivatalos iratainak (ideértve a telefaxokat is) átvételét, megkeresések feljegyzését, és ezekről Megrendelőt az átvétel, beérkezés megtörténtétől számított 3 munkanapon belül e-mail üzenet küldésével értesítjük. A Megrendelő az értesítés vételét követően a Szolgáltató székhelyén a részére érkezett küldeményeket a Szolgáltatótól munkaidőben átveheti.
NAV, OEP és bármilyen más hivatal részéről történő hivatalos megkeresés esetén a Szolgáltató tárgyalóhelyiséget biztosít a Megrendelőnek.
A Szolgáltató a Megrendelő beérkezett postai küldeményeit kérésre felbontja, és azt beszkennelve Megrendelő e-mail címére továbbítja.
Alapszolgáltatás keretében vállaljuk
- székhelybefogadó nyilatkozat kiadása
- cégtábla elhelyezése
- levelek átvétele
- postai meghatalmazás, vezető tisztségviselő postai bejelentése
- beérkező levelek, faxok továbbítása e-mailen
- üzenetek átvétele, továbbítása a Megrendelő részére
A megrendelőlap kitöltése után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot további adat-, illetve időpontegyeztetés céljából.
További információkért hívja irodánkat hétfőtől csütörtökig 10-16, pénteken pedig 10-14 óra között a +36-70-5-444-999 illetve a +36-1-788-3614 telefonszámokon.E-mailen is kereshet bennünket, az info@szekhelyszerviz.hu címen, vagy az itt található kapcsolat gombra kattintva, akár írhat is nekünk weboldalunkon keresztül.