Read more…" />

Székhelyszolgálat az alábbi lehetőségeket biztosítja Önnek

  • székhely Budapesten
  • levelezési cím
  • küldeménykézbesítő szolgálat
  • cégtábla elhelyezése
  • tárgyalásaihoz irodát biztosítunk(előzetes bejelentkezés alapján térítés ellenében)
  • fax használat, beérkező faxokról értesítjük, kérésre adott címre továbbítjuk

Alapszolgáltatás

Szolgáltató hozzájárulását adja ahhoz, hogy Megrendelő az általunk biztosított ingatlant székhelyéül az illetékes cégbíróságon és minden egyéb hivatalnál bejelentse.

Munkanapokon 10-16 óra között biztosítjuk, hogy a Megrendelő a szolgáltatott székhelyén felkereshető legyen.

Biztosítjuk a Megrendelő levelezési címét, üzleti és hivatalos iratainak (ideértve a telefaxokat is) átvételét, megkeresések feljegyzését, és ezekről Megrendelőt az átvétel, beérkezés megtörténtétől számított 3 munkanapon belül e-mail üzenet küldésével értesítjük. Megrendelő az értesítés vételét követően Szolgáltató székhelyén a részére érkezett küldeményeket Szolgáltatótól munkaidőben átveheti.

NAV, OEP és bármilyen más hivatal részéről történő hivatalos megkeresés esetén Szolgáltató tárgyaló helyiséget biztosít Megrendelőnek.

Szolgáltató a Megrendelő beérkezett postai küldeményeit kérésre felbontja, és azt beszkennelve Megrendelő e-mail címére továbbítja.

Alapszolgáltatás keretében vállaljuk

  • székhelybefogadó nyilatkozat
  • cégtábla elhelyezése
  • levelek átvétele
  • postai meghatalmazás, vezető tisztségviselő postai bejelentése
  • beérkező levelek, faxok továbbítása e-mailen
  • üzenetek átvétele, továbbítása Megrendelő részére

Megrendelőlap kitöltése után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot további adat­, és időpont egyeztetés céljából.

További információkért hívja irodánkat munkanapokon 10:00­ – 16:00 óra között: