Read more…" />

Székhelyszolgálat az alábbi lehetőségeket biztosítja Önnek

  • székhely Budapesten
  • levelezési cím
  • küldeménykézbesítő szolgálat
  • cégtábla elhelyezése
  • tárgyalásaihoz irodát biztosítunk (előzetes bejelentkezés alapján, térítés ellenében)
  • faxhasználat, beérkező faxokról értesítjük, kérésre adott címre továbbítjuk

Alapszolgáltatás

Szolgáltató hozzájárulását adja ahhoz, hogy Megrendelő az általunk biztosított ingatlant székhelyéül az illetékes cégbíróságon és minden egyéb hivatalnál bejelentse.

Munkanapokon 10-16 óráig biztosítjuk, hogy a Megrendelő a szolgáltatott székhelyén felkereshető legyen.

Biztosítjuk a Megrendelő levelezési címét, üzleti és hivatalos iratainak (ideértve a telefaxokat is) átvételét, megkeresések feljegyzését, és ezekről Megrendelőt az átvétel, beérkezés megtörténtétől számított 3 munkanapon belül e-mail üzenet küldésével értesítjük. A Megrendelő az értesítés vételét követően a Szolgáltató székhelyén a részére érkezett küldeményeket a Szolgáltatótól munkaidőben átveheti.

NAV, OEP és bármilyen más hivatal részéről történő hivatalos megkeresés esetén a Szolgáltató tárgyalóhelyiséget biztosít a Megrendelőnek.

A Szolgáltató a Megrendelő beérkezett postai küldeményeit kérésre felbontja, és azt beszkennelve Megrendelő e-mail címére továbbítja.

Alapszolgáltatás keretében vállaljuk

  • székhelybefogadó nyilatkozat kiadása
  • cégtábla elhelyezése
  • levelek átvétele
  • postai meghatalmazás, vezető tisztségviselő postai bejelentése
  • beérkező levelek, faxok továbbítása e-mailen
  • üzenetek átvétele, továbbítása a Megrendelő részére

A megrendelőlap kitöltése után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot további adat­-, illetve  időpontegyeztetés céljából.

További információkért hívja irodánkat hétfőtől csütörtökig 10-16, pénteken pedig 10-14 óra között a +36­-70-­5-444-­999 illetve a +36-1-788-3614 telefonszámokon.E-mailen is kereshet bennünket, az info@szekhelyszerviz.hu címen, vagy az itt található kapcsolat gombra kattintva, akár írhat is nekünk weboldalunkon keresztül.