Prémium szolgáltatásunk lényege, hogy a szerződéskötések számát maximalizáltuk. A kiadható székhely befogadó nyilatkozatok száma 15db!

- székhely Budapesten, a Duna parton
- levelezési cím
- postai meghatalmazás, vezető tisztségviselő postai bejelentése
- küldeménykézbesítő szolgálat
- cégtábla elhelyezése
- tárgyalásaihoz irodát biztosítunk(előzetes bejelentkezés alapján térítés ellenében)
- fax használat, beérkező faxokról értesítjük, kérésre adott címre továbbítjuk
A szükséges dokumentumok összekészítése és a szolgáltatói szerződés megkötése után a hozzájárulásunkat adjuk ahhoz, hogy Megrendelő az általunk biztosított ingatlant székhelyéül az illetékes hatóságoknál bejelentse.
Munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 10-16 óra,péntek 10-14 óra, között biztosítjuk, hogy a Megrendelő a szolgáltatott székhelyén felkereshető legyen.
Befogadó nyilatkozat kiadásával egyidejűleg a cégtáblát irodánk bejáratánál elhelyezzük. Biztosítjuk a Megrendelő levelezési címét, üzleti és hivatalos iratainak (ideértve a telefaxokat is) átvételét, megkeresések feljegyzését, és ezekről Megrendelőt az átvétel, beérkezés megtörténtétől számított 3 munkanapon belül email üzenet küldésével értesítjük. Megrendelő az értesítést követően Szolgáltató székhelyén átveheti a részére érkezett küldeményeket.
A Hatóságok részéről történő hivatalos megkeresés esetén Szolgáltató a megkeresést dokumentálja, értesítést küld és szükség esetén tárgyaló helyiséget biztosít Megrendelőnek.
Szolgáltató a Megrendelő beérkezett postai küldeményeit kérésre felbontja, és azt jpg. pdf. formátumban Megrendelő email címére továbbítja.
Megrendelőlap kitöltése után kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot további adat, és időpont egyeztetés céljából.
További információkért hívja irodánkat hétfőtől csütörtökig 10-16, pénteken pedig 10-14 óra között a +36-70-5-444-999 illetve a +36-1-788-3614 telefonszámokon. E-mailen is kereshet bennünket, az info@szekhelyszerviz.hu címen, vagy a kapcsolat menüpontunk alatt megtalálható üzeneti formon keresztül.