Jobban szeretne koncentrálni a főtevékenységére? Segíthetünk.
A szolgáltatás lényege, hogy ránk bízza a munkáltatói feladatok eddig a vállalaton belül végzett adminisztrációját, annak érdekében, hogy főtevékenysége több figyelmet kaphasson.
- Szolgáltatás keretén belül felmerülő feladatok:
- Munkaszerződés elkészítése
- Bérszámfejtés
- Dolgozók bejelentése, felvétele, és kiléptetése
- Munkáltatót és munkavállalót terhelő adók nyilvántartása
- Nyugdíjjárulékokhoz kapcsolódó adminisztráció (bejelentés, OEP nyilvántartás) Hatósági adatszolgáltatások
- Dolgozók adminisztratív problémáinak megoldása, igazolások kiállítása Szerződés szerinti természetbeni és/vagy egyéb juttatások adminiszrtációja (pl.: bérlet, étkezési jegy) és a kapcsolódó ügyintézés lebonyolítása
A munkaviszonnyal létrejött munkaügyi bizonylatok nyilvántartása, megőrzése.
További információkért hívja irodánkat hétfőtől csütörtökig 10-16, pénteken pedig 10-14 óra között a +36-70-5-444-999 illetve a +36-1-788-3614 telefonszámokon. E-mailen is kereshet bennünket, az info@szekhelyszerviz.hu címen, vagy a kapcsolat menüpontunk alatt megtalálható üzeneti formon keresztül.