Röviden, tömören, rólunk pár szóban
A székhelyszolgáltatás, mint piaci termék a cégek, illetve vállalkozások számára 2005-ben jelent meg. Nem sokkal a megjelenést követően, 2008-ban az elsők között nyitottuk meg Székhely Szerviz néven működő irodánkat, ahol a fő tevékenységünk a székhelyszolgáltatás. 12 éve folyamatosan működünk, ez idő alatt sok tapasztalatot szereztünk, stabil hátteret alakítottunk ki leendő ügyfeleink számára. Legfontosabb elveink a megbízhatóság, a precizitás és a kényelem, ennek megfelelően rendkívül rugalmasan, egyénre szabottan kezeljük partnereink ügyeit. Székhelyszolgáltatásunk fontos része a levélkezelés: partnereink címünkre érkező küldeményeit felbontjuk, beszkenneljük, e-mailben továbbítjuk, kérésre továbbpostázzuk részükre.
Amennyiben látjuk, hogy állami hatóságtól érkezett küldeményük, azonnal telefonálunk, és igény esetén szívesen segítünk értelmezni a levelet, vagy elkezdeni a szükséges intézkedéseket. A szolgáltatásunk helyszíne egy saját tulajdonban lévő iroda, ennek köszönhetően biztonságos székhelycímként szolgálhat. A hatályos jogszabályoknak megfelelünk, és a törvényi rendelkezéseket is maximálisan betartjuk. Amennyiben bármilyen hatóság keresné fel cégüket, nyitvatartási időben biztosítjuk, hogy egy esetleges ellenőrzés céljából elérhetőek legyenek.
Hozzá kell tenni, hogy szolgáltatásunkat a lehető legkedvezőbb áron kínáljuk. Cégalapításkor székhelycím-szolgáltatással és bélyegzőkészítéssel is tudunk segíteni. Irodánkban csak néhányan dolgozunk, ennélfogva családias, barátságos légkör fogadja az ide betérőket. Végül, de nem utolsósorban: az irodánkba látogatóknak finom kávét tudunk készíteni.
Székhely Szerviz